Weekly Practice 1

I need to practice (and yes, I forgot the verb ending for "need to." Is it 「と」?), so I think I'll force myself to at least write a little paragraph every week and try to use what I'm learning.

今私は図書館に勉強をします。この図書館はあまりきれいが便利です。実際に図書館が好きです。どんどん習います。うれしいです。キャリパミュパミュが好きです。キャリのふくは面白いです。多分高い、思います。キャリと音楽はとてもかわいいですよね。私の週は、どうですか?ちょっと難しい週です。私の自動車は問題ありました。私のメカニックにお金をあげました。今夜リテル東京に晩ご飯を食べます。ラメン、たぶん。私はたくさん仕事をありますががんばってね!いつも日本語の時間がありますよね。

No comments:

Post a Comment